Kolia konaba Social Media
Conteudo
- Introdusaun badak ba
Media Social - Saida mak media social?
- Media social hanesan plataforma iha nebe fo dalan ba ita user ho bele halo linha de komunikasaun, Fahe informasaun. Media social iha pitu oin-oin mak hanesan:
- YouTube.
- Facebook.
- Messenger.
- blogs
- WhatsApp.
- Sms.
- No seluk tan.
- Social media hira ne hanesan tools ka sesan ida nebe mak hein hela ita ema atu utilija nia iha ita nia moris no atu facilita ita nia presija iha diak no susar nia laran. Data barak ita ema uja liu media social ne atu bele kontinua nafatin ita nia linha de komunikasaun ba malu
- Beneficiu saida wainhira ita uja Media Social?
- Beneficiu en geral:
- komunikasaun ho familia,
- komunikasaun kolega,
- komunikasaun Doben no mos ema seluk
- Desenvolve ita nia kapasidade
- Halo ita kontenti
- Fahe ita nia momentu special
- Beneficiu iha nivel profecional:
- Hetan experensia iha parte particular servisu.
- koneksaun barak liu tan.
- Ita bele hetan idea husi ema seluk.
- Halo promosaun sesan(negosiador).
- Hetan materia online
- Asesu ba infomasaun ho lais
- Bele hetan osan
- Impaktu Media social iha ita nia Sociedade
- Komunikasaun
- Dengan penggunaan platform seperti Facebook, Twitter, dan Instagram, cara orang bersosialisasi telah sangat direvolusi. Ini telah membuatnya mudah untuk terhubung dengan anggota keluarga, teman, dan kerabat kami secara real-time. Dengan media sosial, orang dapat berbagi foto dan video serta berkomunikasi dengan orang terdekatnya. Ini telah memperkuat hubungan dan menyatukan keluarga dengan cara yang tidak mungkin dilakukan di masa lalu. Keluarga, teman, kerabat, dan bisnis memiliki kesempatan untuk berbagi keterampilan dan meningkatkan keahlian yang berbeda. Selain itu, orang bisa membuat dan bertemu teman baru.
- Business
- Bisnis telah sangat dipengaruhi oleh media sosial — mulai dari pemasaran hingga interaksi dengan pelanggan secara tepat waktu. Sebuah bisnis yang telah menganut penggunaan sosial memiliki keunggulan yang pasti atas para pesaingnya.
- Platform online adalah cara yang lebih murah bagi bisnis untuk mengiklankan penawaran mereka secara real-time dan untuk menarik lebih banyak pelanggan. Ini telah memudahkan bisnis untuk menjangkau basis pelanggan yang lebih luas dan meningkatkan loyalitas pelanggan melalui berbagai program.
- Akses mudah ke pelanggan memberi bisnis pengaruh untuk mempertahankan pelanggan yang sudah ada serta untuk menarik lebih banyak pelanggan. Hal ini menyebabkan pangsa pasar yang besar dan margin keuntungan yang lebih besar dan beberapa uang yang baik untuk bisnis.
- Melalui interaksi dan umpan balik oleh bisnis kepada pelanggan mereka, mereka dapat memahami pasar dengan cepat dan mengadopsi strategi baru, serta menyesuaikan diri dengan selera dan permintaan pelanggan yang dinamis.
- Job hiring
- Media sosial telah mempengaruhi perekrutan pekerjaan secara signifikan. Mayoritas perusahaan membuat keputusan perekrutan mereka berdasarkan portofolio sosial seseorang. Perekrut juga menggunakan jaringan online untuk memposting lowongan pekerjaan di mana mereka mendapatkan kandidat ideal mereka. Ini juga memudahkan pencari kerja untuk mendapatkan akses ke posting pekerjaan. Ini terbukti pada platform seperti LinkedIn, di mana pencari kerja dapat membuat profil mereka yang berisi keterampilan mereka dan melihat peluang kerja apa yang diposkan oleh perekrut.
- Educations
- Banyak profesi dan keterampilan yang dibangun dan dipelajari melalui media sosial. Ada peningkatan besar dalam pembelajaran online di mana seseorang dapat dengan mudah mempelajari keterampilan dan membangun profesi yang kuat di sekitarnya. Keberadaan media sosial telah menyebabkan peningkatan jumlah orang yang melakukan pembelajaran jarak jauh
- GenerosFetoMane .. etc
- Inpaktu Negative ba Media Social
- Risku Privasidade
- (Abitua)Toman ona uja plataformasa media social
- Vitimas ba Abusu iha Media social
- Vitimas ba Abusu sexual
- Tips ba ita bot sira oinsa mak atu utilija media social ho diak
- Hadok an husi Content-Content ne’ebe negative.
- Iha uluk planu utiliza media social ba halo saida.
- Fokus ba kualidade laos kuantidade
- Aproveita social media nebe fo bantagem ba ita
- Uza media social ne’ebe ho konsiensia no moral.
- Iha problema privasi labele tau ba media social.
- Hadok an husi bigansa media social nia.
ESPERA ITA BOOT SIRA BELE HETAN INFOMSAUN HO DIAK HODI BELE APLIKA IHA ITA BOT SIRA NIA MORIS NO IHA ITA BOOT SIRA SOCIEDADE.
ESPERA ITA HOTU BELE DESENVOLVE ITA NIAN RAIN TIMOR NE HO LIAFUAN MURAK LAOS NAKONU HO LIAFUAN FALSU ODIU NO VINGANSA.
ESPERA SAIDA MAK ITA APRENDE ONA NE BELE SAI MAHON NO ROMAM BA ITA HADOMI MALU HO LARAN.
KARIK IHA LIAFUAN RUMA LA KONA LARAN HUSU DESKULPA
OBRIGADA
Like & subscribe YouTube Channel: Jtnewtrong